Jeroen Marchand + 20 specialisten

De kunde en capaciteit
van een groot bureau

Gerund en geprijsd als eenpitter

Als eigenaar en online marketing strateeg doe ik de strategie, de coördinatie en de kwaliteitscontrole. Ik ben altijd jouw aanspreekpunt. De 1-op-1 of mission-critical werkzaamheden doe ik zelf. De rest, wordt uitgevoerd door een flexibele schil van 20 specialisten. Daar merk jij verder weinig van, behalve dat er flink lagere uurprijzen op het factuur staan.

  • Gemiddeld 40% goedkoper
  • Zeer snelle turn-around
  • Rotterdamse mentaliteit
  • 100% Digitaal kantoor
  • Geen kennisloze "managers"
  • Hoge mate van automatisering
Even voorstellen...

Jeroen Marchand

Ik heb eigenlijk nooit echt een specialisme gekozen en ben inmiddels niet meer van plan om dat ooit nog te doen. Mijn brede interesses en vaardigheden zijn mijn handelsmerk geworden.

  • Marketing (focus op SEO en CRO)
  • Frontend en backend development
  • Grafisch ontwerp
  • Ondernemerschap
  • Machine learning en AI
  • Koken en klussen
  • 2021 — Ontwikkeling Zoekwoord onderzoek tool
  • 2020 — Ontwikkeling Content onderzoek tool
  • 2019 — Ontwikkeling Linkbuilding tool
  • 2018 — Rebranding PushingPixels naar marketing bureau Knap Online
  • 2017 — Verkoop selectle.nl
  • 2017 — Afstuderen Coolblue DevOps afdeling
  • 2016 — Lancering selectle.nl AI productvergelijker
  • 2012 — Mediatechnologie Hogeschool Rotterdam
  • 2009 — Technische Bestuurskunde TU Delft
  • 2008 — Oprichting PushingPixels Zoekmachine marketing bureau
  • 2008 — Electrical Engineering TU Delft
  • 2003 — Oprichting Freshtech computerhulp
  • 2002 — VWO-NT met NOC*NSF-topsportstatus basketball
Tegeltjes aan de muur

Kernwaarden

Samenwerken zorgt altijd voor beter resultaat

Voor optimale resultaten is samenwerking nodig. Jij kent jouw bedrijf immers het beste. Ik plan geregeld videocalls in met mijn klanten om samen plannen kunnen te maken. Wanneer je ervoor kiest om een deel van de werkzaamheden zelf uit te voeren, scheelt dit ook nog eens flink wat geld.

Perfectionisme is de ondergang van productiviteit (en winst)

Vaak blijven bedrijven hangen in het doen van onderzoek of doen iets niet omdat het perfect moet. “If a thing is worth doing, it’s worth doing badly.” Perfectie komt wel wanneer er een duidelijke businesscase voor te maken valt. In de 10 jaar dat ik het vak uitoefen, hebben alle mooie onderzoeken en plannen maar zelden het eerste contact met de doelgroep overleefd. Daarom ben ik van mening dat het itereren op werk cruciaal is om het maximale uit je marketingbudget te halen.

Denk in problemen, niet in oplossingen

Dit klinkt natuurlijk een beetje raar. Meestal wordt er te snel gesproken over de mogelijke oplossingen, zonder dat het probleem kristalhelder is. Pas wanneer je precies weet wat het probleem is, is de beste oplossing vaak eenvoudig te vinden. Daarnaast is het soms makkelijker om een oplossing te testen, dan er 100% zeker van zijn dat het de oplossing is.

Voortschrijdend inzicht is essentieel

Data driven marketing is fantastisch, maar hoe verder je in de toekomst probeert te kijken, hoe onzekerder de resultaten worden. Ons iteratief proces zorgt ervoor dat er zo snel mogelijk data gegenereerd wordt, zodat er zo vroeg mogelijk bijgestuurd kan worden.

Doing a task more than twice? Then, Automate it.

Een groot deel van de online marketing werkzaamheden zijn transactioneel van aard. Rapporten maken, dingen verzamelen, data uitwerken. Perfecte kandidaten om te automatiseren. Enkele voorbeelden zijn onze content onderzoek tool, zoekwoordonderzoek tool en linkbuilding tool

Een werkdag wordt gemeten in minuten, niet in uren

Sinds dag 1 als ondernemer maak ik gebruik van tijdstracking software om de gemaakte uren in te kunnen verantwoorden en in rekening te kunnen brengen. Geen blokken van 15 minuten of een uur dus!

Gratis

60 min durend (video)gesprek

Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde

Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies

Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.

Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.

Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.

Inclusief marketingplan
Plan een moment

* Het kost niets en je zit nergens aan vast.